Comentarii recente ale clienţilor

Selectați tipul de călător
Fantastic



din 1053 opinii
  • Curățenie 8,9
  • Dotări 9,1
  • Situare 8,7
  • Confort/Standard Cameră 9,0
  • Prestaţia personalului 8,9
  • Raport calitate-preț 8,7
  • Alimentaţie/Local 8,2
Aranjare după

jean-michel din Noua Zeelandă
Cuplu
Terasă grădină cu mic dejun
Sejur o noapte în iulie 2016
Clean, a lot of char, excellent hotel
This is a very good hotel. Good breakfast, clean room, nice gardens, a lot of charm. Certainly one of the best hotel in Surabaya
Recenzat 14 august 2016

hwee din Singapore
Familie cu copii mari
Terasă grădină cu mic dejun
Sejur 3 nopți în august 2016
Great stay
We appreciate the upgrade to executive suites on the ground floor when the receptionist noted that we had granny who would have difficulty going to the rooms upstairs. We didn't need to ask for it. Indonesian food in Indigo is good. Taxis are readily available at front door. And the massage at the spa is so good, toe to head.
Recenzat 13 august 2016

Mary din Australia
Familie cu copii mari
Terasă grădină cu mic dejun
Sejur 3 nopți în august 2016
Wonderful holiday
We thoroughly enjoyed staying at the Majaparhit Hotel again and hope to be back next year.
Recenzat 09 august 2016

Nicolas din Franţa
Turist solitar
Suită executive cu mic dejun
Sejur 2 nopți în august 2016
oasis in the center of Surabaya
very charmng architecture excellent staff even the restaurant is good enough
Recenzat 09 august 2016

YI-TING din Taiwan
Turist în scop de afaceri
Sejur 5 nopți în iulie 2016
Beautiful and clean environment
The room is clean and looks exactly like presented photos. The staffs are very nice always having big smile and are very helpful if asking questions. On the last night of my stay, there was a wedding in the garden yard, people sang til midnight, we were informed by the hotel staff when we check-in but we thought it was OK because we left for flight at 3am. But for visitors who will not leave in the midnight, I suggest accepting changing room advice from the hotel staff because the music is really loud. Overall, this hotel is highly recommended!
Recenzat 25 iulie 2016

Mark din Noua Zeelandă
Turist în scop de afaceri
Cameră cu terasă și grădină (doar cazare)
Sejur 2 nopți în iulie 2016
Nice to be back after 14 years
Not too much had changed over the 14 years other than MO seems to have pulled out. Room are looking a little tired but still opulent and one for those that like to feel like aristocracy in wherever they stay. People too were just brilliant, super Indo friendly. Would still choose this over something new and fancy like the 4 Points over the road.
Recenzat 20 iulie 2016

lloyd din Australia
Cuplu
Terasă grădină cu mic dejun
Sejur 7 nopți în iunie 2016
Lovely friendly place to stay
Had a lovely stay, hotel was beautifully presented & maintained. Staff were all great & very friendly but professional at all times. Would highly recommend this hotel for business or pleasure.
Recenzat 11 iulie 2016

erni din Indonezia
Familie cu copii mici
Cameră cu terasă și grădină (doar cazare)
Sejur 2 nopți în iulie 2016
hotel with a good location, and staff very very friendship
the hotel with 5 star...
Recenzat 11 iulie 2016

Bruce din Australia
Cuplu
Suită executive cu mic dejun
Sejur 6 nopți în iunie 2016
The Best Hotel Experience
Grand hotel full of charm and tradition. Beautifully restored with wonderful gardens. Great rooms and facilities (excellent pool and gym) with friendly and attentive staff. Couldn't be faulted.
Recenzat 02 iulie 2016

Nicolaas din Olanda
Turist solitar
Terasă grădină cu mic dejun
Sejur o noapte în iunie 2016
Impeccable!
Great hotel!! Wow!!
Recenzat 19 iunie 2016


1

Selectați programul dvs. de loialitate

În partea de sus a paginii, efectuați clic pe PointsMAX și veți vizualiza cele mai populare companii aeriene și programe de loialitate din care puteți alege.

2

Alegeți o cameră cu puncte

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Câștigați până la 4900 puncte

Fiecare cameră eligibilă vă va arăta punctele pe care le veți câștiga cu rezervarea.

3

Conectați-vă și câștigați puncte!

  • ID Membru Program
  • Eu nu voi sta la hotel. Efectuez această rezervare pentru altcineva.

Completați-vă ID-ul de membru din programul dvs. selectat în timpul rezervării. Veți câștiga numărul de puncte prezentat la rezervare după ce veți fi efectuat check-out. Este atât de simplu!

Începeți aici și alegeți programul dvs. preferat: